Toggle Nav
Cart

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

We doen er alles aan om u de hoogste kwaliteit te bieden. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over onze service en/of producten of een minder prettige ervaring met ons heeft. Omdat wij het erg vervelend vinden als u hier mee te maken krijgt, willen wij er graag alles aan doen om dit te verhelpen en in de toekomst te voorkomen.

Daarom is het belangrijk dat u de klacht bij ons meldt.

Procedure
Als u een klacht heeft, is het belangrijk dat u zo snel mogelijk reactie van ons ontvangt. Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, ontvangt u dan ook een ontvangstbevestiging. Hiermee wordt de klachtenprocedure gestart.

Vervolgens wordt u klacht in behandeling genomen. Binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht, wordt uw klacht behandeld en beantwoord. Hierover ontvangt u van ons een schriftelijke reactie (per e-mail). In sommige gevallen is er aanvullende informatie nodig om uw klacht zo adequaat mogelijk te kunnen beantwoorden. Mocht er meer tijd nodig zijn om uw klacht naar behoren te kunnen afhandelen, dan geven wij zo snel mogelijk een indicatie van de termijn waarop u een antwoord kunt verwachten.

Wij zijn van mening dat een klacht een belangrijk signaal is, waaruit blijkt dat wij er niet in zijn geslaagd u de juiste service en/of producten te bieden. Dit signaal kan leiden tot een verbetering in onze organisatie, zodat in de toekomst klachten voorkomen kunnen worden. Uw klacht wordt dan ook te allen tijde serieus genomen, nauwkeurig geanalyseerd en zorgvuldig behandeld.

Voordat u een klacht indient
Op onze website verstrekken wij zoveel mogelijk informatie, om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Wellicht vindt u hier al de benodigde informatie.

U kunt over uw vraag of klacht ook eerst contact opnemen met onze klantenservice. Deze klantenservice is per e-mail en telefoon te bereiken. Wij helpen u graag uw probleem zo snel mogelijk op te lossen en streven er dan ook naar om binnen 1 dag een reactie te geven op uw e-mail. Telefonisch wordt u uiteraard direct geholpen.

Het indienen van uw klacht:
Wilt u toch liever uw klacht indienen, dan kan dit per e-mail of per post.

Postadres:
Trendz Europe B.V.
t.a.v. Afd. Klachtenzorg
Houzagerijstraat 33, 5451 HZ Mill

U ontvangt dan zo snel mogelijk een schriftelijke reactie op uw klacht. Binnen 5 dagen ontvangt u een ontvangstbevestiging, waarna de klachtenprocedure wordt gestart.

Meer informatie?
Onder informatie op onze website vindt u alle informatie, zoals onze algemene voorwaarden. Voor meer informatie kunt u terecht bij onze klantenservice.